S1, E6: All hands are on deck as they chase the criminal. Bong Seop holds on to photos of Young Gyu's mother, which leads to a bloody encounter on the street. He gets whacked on the head by a biker, and the biker gets hit by a running vehicle. Soo Hyun goes hysterical after she realizes that the woman in the photo still hasn't turned up after the suspect that allegedly abducted her dies.