Bright Now! New Firefighting Tech
S1, E4: Firefighters have relied on the same basic tools for decades. But former NASA engineer Mike Ralston hopes to change that with MSTAR – a new breed of emergency vehicle that brings a powerful suite of high-tech tools from Silicon Valley to the front lines of firefighting.