Golden Spider City
Legend has it that deep beneath Caveman Mountain lies the mystical Golden Spider City, a lost treasure trove. Wealthy businessman Master Xiang (Ning Xiao Hua) enlists tomb raider Sima Cong (Steven Liu) by revealing that his unknown father, Sima Hui (Chen Meng Qi), knows the city's secrets. Master Xiang offers Sima Cong the antidote to save his loved one's life in exchange for raiding the legendary city. Reluctantly agreeing, Sima Cong embarks on a perilous journey filled with potential betrayal and terrifying monsters. This is a 2022 Chinese adventure movie directed by Dai Yi Lin.