Necesitamos Hablar de Nuestros Estudiantes
During the next duty, patrolman Vera Sedova single-handedly prevents a tragedy at the college, but a student dies in the process. She claims that the guy had a shotgun, but no weapons were found. The policewoman is cursed by her parents and the public. The only one who becomes humanly sorry for Vera is the appointed lawyer Ilya Nesterov. Ilya is more and more immersed in the case and is convinced that his client may be right.