The Fourth Year of War
The Fourth Year of War is a 1983 Soviet World War II film directed by Georgy Nikolaenko. The film takes place in 1944. The Soviet command is preparing an offensive. A group of scouts led by Nadezhda Moroz will go to the area of the forest, which is under the protection of the Germans.