How I Became Russian
How I Became Russian is a 2019 Chinese-Russian romantic comedy film directed by Xia Hao and Akaki Sakhelashvili, written by Andrey Zolotarev and Lei Guanglin, and starring Dong Chang, Vitaliy Khaev, Elizaveta Kononowa, and Sergey Chirkov. The film is an adaptation of the 2015 Russian comedy television series of the same name. The film premiered in Russia on 17 January 2019, and opened in China on 24 January 2019.