Até o Limite da Honra
Beginning of the Great Patriotic War. Lieutenant Adi Sharipov, together with his platoon, cover the retreat of the regimental headquarters and remain surrounded, behind enemy lines. The enemy drives the squad into the swamp. Fear of the unknown, despondency and doubt haunt the fighters until they realize that waiting and inaction will destroy the squad faster than enemy bullets.