Killing Romance
Hwang Yeo-Re is mocked for her poor acting skills, so she quits the entertainment industry and marries a wealthy man. When the marriage results in her becoming a prisoner in her own home, Hwang Yeo-Re decides to go back to her old life and turns to her friendly neighbor for help.