Nobody knows about sex
A young country bumpkin named Egor accidentally meets TV star Angelina and heads to Moscow to marry her. Once there, he has a hard time getting used to the hectic lifestyle of the capital. Everything Egor has learned about life has come from his grandfather, a hunter. But surviving in the big city helps Egor to learn the true meanings of both love and sex.