Copying Beethoven
Anna Holtz (Diane Kruger), a student at the Vienna Music Conservatory, eagerly accepts an assignment to work as a copyist for composer Ludwig van Beethoven (Ed Harris). The temperamental maestro develops a growing affection for his new companion, but she has plans to marry her longtime beau.