The Last Inch
The Last Inch is a 1959 Soviet drama film directed by Nikita Kurikhin and Teodor Vulfovich. It is based on an eponymous short story by James Aldridge published in the U.S.S.R. in 1957, and in London in 1960 in the Gold& sand collection.