Lang: Rosor, kyssar och döden
Commissioner Christer Wijk will be engaged to Gabriella, who is the heir to the estate Rödbergshyttan. Puck and Einar are invited to the engagement party, but the party is instead interrupted when the body of a woman is found on the property.