Come Look At Me
Come Look at Me... is a 2000 Russian romantic comedy set around New Year celebrations, directed by Oleg Yankovsky and Mikhail Agranovich. The film was Yankovsky's sole directorial effort. Oleg Yankovsky won the award for Best Actor at Kinotavr.