The Old New Year
The Old New Year is a 1981 Soviet comedy film directed by Naum Ardashnikov and Oleg Yefremov. After the successful staging at the Moscow Art Theatre, based on Mikhail Roshchin's play of the same name, it was filmed at Mosfilm with almost the same set of actors. It is considered to be one of the most significant works by Naum Ardashnikov.