A Beautiful Imperfection
A Beautiful Imperfection is based on the true story of Lucia, Giacomo Casanova's first and greatest love. After her face is disfigured by smallpox, she disappears. Sixteen years later, she meets Giacomo again, living life disguised as a veiled courtesan. Without revealing her identity, their love blossoms once more, but Lucia faces a difficult choice.