Hand in Hand
When Hélène Marchal and Joachim Fox meet, their lives could hardly be more different. Hélène runs the prestigious ballet school of the Paris Opera while Joachim works for a mirror maker in a small town. But a strange power unites them to the point where without knowing how or why they can no longer be apart. It’s physically impossible. As if from the moment they meet, and against their will, Hélène and Joachim begin a lovers’ dance they are powerless to stop.