The Man Who Drew God
The Man Who Drew God is a 2022 drama film directed by Franco Nero and starring Nero, Kevin Spacey, and Faye Dunaway. It marks Spacey's first role after sexual misconduct allegations against him surfaced in 2017. Based on a true story, the film depicts a blind man who could draw portraits of people by hearing their voice in 1950s Italy. Nero portrays the blind artist, Spacey a police detective, and Dunaway a braille teacher who is an old friend of the artist.