The red-haired witch Yaga lives with a cat-inventor and cheerful brownies in a hut in the swamps of the Far Far Away Kingdom and practices magic. To learn how to do magic for real, she lacks the Book of Spells, stolen from her many years ago by the evil sorceress Belladonna. Suddenly, fate gives Yaga a chance to get even with the sworn offender, when Princess Sineglazka appears on the threshold of the hut. What is the power of true magic, and who will be the real villain?