Starring Aleksandr Surin, Iya Savvina
The Story of Asya Klyachina is a 1966 Soviet movie. The artistic director was Mikhail Romadin. Shown briefly in 1967 under the title Asya's Happiness, it was not released widely until 1987. Director Andrei Konchalovsky won the Nika Award for best director for this black-and-white movie.