Twelfth Night
Twelfth Night is a 1955 Soviet romantic comedy-drama film produced by Lenfilm, based on Shakespeare's play Twelfth Night, or What You Will. The script was written by Yan Frid. The film was released in the Soviet Union on 21 November 1955, and in the United States on 3 March 1956.