The Adjutant of His Excellency
The Adjutant of His Excellency is a Soviet television mini-series which was produced in 1969 and is set during the Russian Civil War. The plot revolves around Captain Pavel Koltsov, an agent working for the Soviet secret police who is spying on the White Volunteer Army, posing as an adjutant to a chief commander, general Kovalevsky.