Tú o nadie
Tú o nadie is a Mexican telenovela directed by José Rendón and produced by Ernesto Alonso for Televisa and broadcast by El Canal de las Estrellas in 1985. It became a major international hit, and is considered one of the most successful telenovelas from the 1980s. Lucía Méndez and Andrés García starred as protagonists, while Salvador Pineda and Úrsula Prats starred as main antagonists.