Made in Italy
An exploration of the birth of the Italian fashion industry during the 1970s through the story of Irene Mastrangelo, who gets a job at fashion magazine, Appeal.
Irene manages to gain Giorgio Armani's confidence and persuades him to pose for a cover; Irene meets Davide Frangi, who manages to help her with a hard situation.
Irene and Monica step in for Rita to interview Valentino; however, the designer does not want to meet with them.