The Method
Rodion tells Esenya how he solved her friend's murder, and the two become closer. Esenya soon realizes she is being followed by a mysterious man amid a heavy murder investigation.
Esenya receives a grave warning about Meglin's methods. A stranger is lured into the forest, where she is targeted by three people she had met on the train.
Esenya and Meglin investigate a dead body which was found with truth serum in the stomach. The pair scope out a perverted teacher who may be involved with the victim's death.