S1, A1: Elizabeth Holmes är ung, optimistisk och beslutsam. Hon hoppar av Stanford för att grunda ett startup-företag för blodprover. I rollerna: Amanda Seyfried, Naveen Andrews, Michael Gill, William H. Macy, Elisabeth Marvel, Sam Waterston m.fl. Del 1 av 8.