Born to Be Viral: The Real Lives of Kidfluencers 1 in 3 kids
S1, A3: Allt fler familjer ger sig in i barninfluencervärlden, och konkurrensen når sin höjdpunkt. Aspirerande YouTubern Daisy kämpar för att hjälpa sin son Ethan att synas i ett trångt utrymme.