S1, A1: Drömmaren Jonny besöker Dick och Angel som ger både råd och varningar inför hans kommande köp. Jonathan och Michael kämpar med lönsamheten och Phil och Angelina försöker etablera sig som bröllopsfixare. Del 1 av 20: Lättare sagt än gjort.