S1, A1: Historien är full av kungliga pengar som det satts sprätt på - från Henrik VIII:s överdådiga guldtygsfestival till den enorma skulden som Georg IV drog på sig. Professor Suzannah Lipscomb berättar mer om historiska utsvävningar. Del 1 av 4.