S1, A1: Performancekonstnären Gabriel och hans partner Andy längtar efter att adoptera ett barn, men Gabriels eget barndomstrauma riskerar att förstöra hela processen. I rollerna: Sion Daniel Young, Fra Fee, Elizabeth Berrington, Leo Harris, Sharon D. Clarke, Maria Doyle Kennedy m.fl. Del 1 av 3.