S10, A7: Bell Boeing V22 Osprey är militärflygplanet som kombinerar smidigheten hos en helikopter och snabbheten hos ett flygplan. Den kan lyfta vertikalt och snabbt förvandlas till ett propellerplan, flyga i 500 km/h och frakta motsvarande en större elefant i luften. Framförallt kan den snabbt ta trupper till så otillgängliga platser att den har givit militären helt nya möjligheter. Del 10 av 10.