Hell's Kitchen USA 11 Chefs Compete
S14, A8: John Ratzenberger judges the contestants' food pairings; while the challenge winners spend the day at a famous roller rink and go on a beer tasting, the losers prepare linens for dinner service; gastropub night doesn't go smoothly.