Hell's Kitchen USA 11 Chefs Compete
S15, A7: The teams must create six unique dishes for former sous chef Andi; while the challenge winners spend the night in Las Vegas, the losing team makes a mountain of macaroons; dinner service has the contestants cooking for Andi's wedding reception.