Hell's Kitchen USA 12 Chefs Compete
S14, A7: The contestants compete to create Greek-inspired dishes, with the winners getting a trip to the go-kart track; chef Michael Psilakis guest judges; Ramsay kicks one team out during dinner service, leaving the other to cover.