24: Legacy 12:00 p.m. - 1:00 p.m.
S1, A1: Någon försöker mörda den amerikanske sergeanten Eric Carter efter att han återvänt från uppdraget att döda terrorledaren Bin Khalid. Han upptäcker att hans och sina medarbetares identiteter har röjts. Carter tar hjälp av den före detta chefen för antiterroristbyrån, som ledde räden i vilken Khalid dog. Det blir en kamp mot klockan och tillsammans jobbar de för att förhindra en förödande terrorattack på amerikansk mark.