Beverly Hills 90210 17-års kris
S1, A8: Jim och Cindy firar sin 17e bröllopsdag men situationen blir svår när Cindys ungdomskärlek Glenn Evans kommer till Beverly Hills. Han säjer att han fortfarande har känslor för henne och de kysser varandra.