Hell's Kitchen USA 17 Chefs Compete
S11, A4: Gordon arrangerar en löptävling med de olympiska atleterna Maurice Greene, Natalie Coughlin och Danell Leyva. Kockarna måste tillaga nyttig mat till deltagarna, men konflikt uppstår genast.