Drömslottet: Tro, hopp och murbruk 17. Lära från en mästare
S1, A17: Nicole besöker Angel för att be om hjälp med en gammal tapet hon hittat i slottets gömmor. Hon får även med sig några goda råd och väl hemma fortsätter slottsrenoveringen. Del 17 av 20: Lära från en mästare.