Grey's Anatomy 17 Seconds
S2, A25: Finn erbjuder Doc en hälsoundersökning; Meredith måste jobba med Callie under en dag; George jobbar med Derek; Burke och Izzie fortsätter att leta efter ett nytt hjärta till Denny.