S1, A2: Anklagelserna om ett groominggäng som förgripit sig på 18-åriga Ellie Williams sliter samhället itu och när den högerextreme profilen Tommy Robinson engagerar sig i fallet eskalerar konflikten. Röster höjs för att polisen ska gripa de utpekade männen, men istället är det Ellie som arresteras. Del 2 av 3: Ett samhälle i kris.