S2, A2: Vad är egentligen himlen och helvetet? Människor inom olika religioner har haft olika uppfattningar om det i tusentals år. Morgan Freeman undersöker hur de här föreställda platserna har förändrat våra liv genom att ge sig in i exorcismer, möta amerikanska ursprungsbefolkningen och träffa en kvinna som hävdar att hon har sett himmelriket. Del 2 av 3: Himmel och helvete.