S1, A2: När gänget snirklar sig genom Spanien leder en felkörning dem in på villovägar. Addie tvingas förlita sig på Dylan - trots att luften mellan dem är laddad. Samtidigt påminner Marcus henne om den hemlighet de delar. I rollerna: Emma Appleton, Laurie Davidson, David Jonsson, Isabella Laughland, Angus Imrie, Dinita Gohil m fl. Del 2 av 6.