S1, A6: Under 2000-talet inleddes en ny tidsålder av queer-synlighet där homosexuella och lesbiska blev accepterade i de traditionella medierna. Men trots att vita cispersoner i hbtq+-rörelsen hittade en plats i samhället så fortsätter kampen för trans-rättigheter, och det är inte förrän nu som den kampen får uppmärksamhet.