The Loudest Voice 2012
S1, A5: Fox News är nu den dominerande nyhetskanalen och Roger utövar påtryckningar mot sin kanal, mot Fox and Friends-programledaren Gretchen Carlson som börjar bli för krävande och mot Joe Lindsley som börjar ifrågasätta sitt arbete för Roger.