Drömslottet: Franska äventyr 3. Auvergne
S1, A3: I Auvergne avnjuter Dick och Angel av en aperitif i en vulkanisk underjordisk labyrint. De besöker Frankrikes knivhuvudstad och upplever ett vinterlandskap på Puy de Dôme-vulkanen. Del 3 av 3.