S5, A14: Jess före detta pojkvän Sam tar ut ett besöksförbud mot henne och hon ber om Winstons hjälp med att rentvå sitt namn. Nick och Schmidt smider planer när en trendig ny bar öppnar upp på samma gata som The Griffin.