The Road trip 4. Beyond repair
S1, A4: Arga och frustrerade efter ett bråk lämnar Addie och Deb de andra. Dylan och Marcus hamnar i konflikt över en kyss, och i en liten by bubblar gamla svek upp till ytan. I rollerna: Emma Appleton, Laurie Davidson, David Jonsson, Isabella Laughland, Angus Imrie, Dinita Gohil m fl. Del 4 av 6.