S1, A4: Peter och Suzanne släpper en nyhet som skakar om familjen. Peters konflikt med gangstern Ragnarsson kulminerar, med stora konsekvenser. Gustaf riskerar inte bara fängelse. Ninas och Calles hemliga relation ställs på sin spets. Helga ber Peter om en stor tjänst och Maggan hämtar hem sin son Uno från fosterhem. Men är det rätt beslut? I rollerna: Suzanne Reuter, Peter Dalle, Adam Lundgren, Hedda Stiernstedt, Mattias Nordkvist, Charlie Gustafsson, Josefin Neldén, Hedda Rehnberg m fl. Manus: Malin Nevander. Regi: Harald Hamrell. Del 4 av 10: Hemligheter.