S1, A4: Ari Wallach undersöker människans förmåga att öka empati och medkänsla, vilka värderingar vi inför i artificiell intelligens-teknologier, och hur vi kan skapa en bättre värld där mänskligt liv kan blomstra på vår planet. Del 4 av 6.