S1, A4: Tre veckor in i vistelsen på ön klarar sig gruppen knappt på en mager diet bestående av sniglar och kokosnötter. Desperationen växer sig starkare vilket gör att Mike och Chris tar allt större risker med det farliga tidvattnet. Del 4 av 6.