Daddy issues 5. Man mess
S1, A5: Gemma stöter på en gammal flamma och går med på en dejt. Derek smider en plan för hur Malcolm ska kunna hämta sina saker från sitt gamla hus. Malcolm bjuder med Gemmas nya kille som stöd. I rollerna: Aimee Lou Wood, David Morrisey, Arian Nik, Taj Atwal, David Fynn, Sharoon Rooney m fl. Del 5 av 6. Man mess.